Decupage to moja pasja. Uwielbiam tworzyć swoje małe arcydzieła , sprawia mi to tyle przyjemności , radości i poczucia pewnego spełniania .Ciągle mam dużo pomysłów do ich realizacji, choć czasu coraz mniej. Ze wzgledu na zmiane miejsca zamieszkania. I dlatego chwilowo zmienię tematykę mojego bloga i będę opisywać ,pokazywać w jaki sposób urzadzam , dekoruje swoje gniazdko. Znajdą się tutaj opisy materiałów, produktów jakich użyłam do wykończenia swojego gwiazdka . Ich zalety ,funkcje, użytecznosc.Dlaczego takie a nie inne.  Gdzie można je kupic ,kto je wykonał . Będę także  opisywac diy dekoracji w swoim nowym gniazdku a jest do stan deweloperski czyli stan pusty w srodku do własnej aranżacji.Oczywiście całe wnętrza  urzadzam według swojego gustu . Nie kieruje się tutaj trendami ale tym co mi się podoba i jest dostosowane do moich środków finanswoych oraz potrzeb. Mam nadzieje ze zawarte na tym blogu informacje bedą dla kogoś inspiracją do wystroju wlasnego wnętrza,Pierwsze zdjęcie jakie mogę pokazać sa to okna . Które są duże przesuwane i wychodzą na nieduży ogródek.

Komentarze